Hier vindt u de antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op.
Het kan voorkomen dat u door een afspraak of ziekte niet in staat bent om uw hulpverlener te ontvangen op de afgesproken dag. Geef dit uiterlijk 24 uur van tevoren door aan kantoor.
Mocht u op vakantie gaan dan vernemen wij dit graag minimaal twee weken van tevoren
Ontvangt u zorg vanuit de WMO, dan zult u contact met uw gemeente moeten opnemen om uw indicatie aan te laten passen.
Ontvangt u zorg vanuit de WLZ of ZVW, dan kant u gerust contact met ons op nemen en kunnen wij kijken of de verhoging nodig is.
Mocht u op vakantie gaan dan vernemen wij dit graag minimaal twee weken van tevoren
Wij streven ernaar om uw zorg in te plannen naar uw wensen, behoeftes en agenda. In de praktijk is dit niet altijd mogelijk door ziekte of verlof van medewerkers. Het kan voorkomen dat wij niet iedereen blij kunnen maken met uw voorkeursdag.
Ontvangt u zorg vanuit de WLZ of ZVW, dan kant u gerust contact met ons op nemen en kunnen wij kijken of de verhoging nodig is.
Mocht u op vakantie gaan dan vernemen wij dit graag minimaal twee weken van tevoren
Binnen de planning proberen wij ten alle tijden een vertrouwd gezicht bij u in te plannen. Door ziekte en verlof kunnen er soms wisselingen ontstaan. Ons streven is in ieder geval om dit wel te verwezenlijken zodat u zich op uw gemak voelt.
In principe zijn onze medewerkers op de vaste feestdagen vrij, mits de medewerker er zelf voor kiest om door te werken.
Veade streeft ernaar uw wensen en behoeftes te kunnen vervullen. Daarbij proberen wij goede kwaliteit zorg te leveren. Desondanks kan het voorkomen dat u niet tevreden bent met de dienstverlening.
Mocht u een klacht hebben, verwijs ik u graag naar onze klachtenprocedure. U kunt ook telefonisch contact met ons opnemen via 088 000 61 61