Laten we uw dag elke keer opnieuw wat mooier maken

Heeft u een vraag over onze begeleiding of huishoudelijke ondersteuning? Neem contact met ons op, we gaan er graag over in gesprek.

Contactgegevens

We zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar van 08:30 tot 17:00 uur.

Voor gemeenten

Wilt u als gemeente met ons samenwerken? Neem dan contact op via info@veade.nl

Contactformulier

U kunt uw vraag mailen naar info@veade.nl, of vul het contactformulier hieronder in. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op. 

Contactforrmulier

Veelgestelde vragen

Het kan voorkomen dat u door een afspraak of ziekte niet in staat bent om uw hulpverlener te ontvangen op de afgesproken dag. Geef dit uiterlijk 24 uur van tevoren door aan kantoor. Mocht u op vakantie gaan dan vernemen wij dit graag minimaal twee weken van tevoren.

Ontvangt u zorg vanuit de WMO, dan zult u contact met uw gemeente moeten opnemen om uw indicatie aan te laten passen. Ontvangt u zorg vanuit de WLZ of ZVW, dan kant u gerust contact met ons op nemen en kunnen wij kijken of de verhoging nodig is.

Wij streven ernaar om uw zorg in te plannen naar uw wensen, behoeftes en agenda. In de praktijk is dit niet altijd mogelijk door ziekte of verlof van medewerkers. Het kan voorkomen dat wij niet iedereen blij kunnen maken met uw voorkeursdag.

Binnen de planning proberen wij ten alle tijden een vertrouwd gezicht bij u in te plannen. Door ziekte en verlof kunnen er soms wisselingen ontstaan. Ons streven is in ieder geval om dit wel te verwezenlijken zodat u zich op uw gemak voelt.

In principe zijn onze medewerkers op de vaste feestdagen vrij, mits de medewerker er zelf voor kiest om door te werken.

Veade streeft ernaar uw wensen en behoeftes te kunnen vervullen. Daarbij proberen wij goede kwaliteit zorg te leveren. Desondanks kan het voorkomen dat u niet tevreden bent met de dienstverlening.

Mocht u een klacht hebben, verwijs ik u graag naar onze klachtenprocedure. U kunt ook telefonisch contact met ons opnemen via 088 000 61 61